diumenge, 7 de febrer del 2016

T'estimo, ets perfecte, ja et canviaré

"T'estimo, ets perfecte, ja et canviaré". Amb el sentiment basat en el musical homònim és una tarja monocromàtica utilitzant paper d'aquarel·la, troquels de sizzix i segells de Sweet Möma.

"I love you, you're perfecte, now change". With the sentiment based on the musical named like this, it is a monocrome card using quite a few materials: watercolour card, sizzix dies and Sweet Möma stamps.





Amb aquesta tarja participo als reptes:
- "Mi vida" de YoyScrap.
- "Monocromático" de La Pareja Creativa.
- "All you need is love" de Cocoloko.

11 comentaris:

Patty Tanúz ha dit...

qué elegante tu tarjetitaaaa, me ha encantado!!!! Suerte en el reto de YoY!!! :)

Rosa (Scrap con R) ha dit...

What a lovely card. Simple but very, very nice. Best of luck.

susi ha dit...

Muy bonita. Gracias por participar en el reto de Cocoloko. Suerte. Besitos

Unknown ha dit...

Jo vaig veure aquesta obra fa moooooolts anys al teatre! Jaja! Què bo! És una tarjeta molt maca! Petonets i sort per als reptes de YoY y Cocoloko!

Unknown ha dit...

Qué divertida! Moltíssimes gràcies per participar en el repte de Cocoloko. Molta sort guapa!

Mariona Handmade ha dit...

Jo no vaig poguer veure la obra, pero el títol s'em va quedar gravat....
T'ha quedat molt maca i elegant!!
Et desitjo sort amb el repte, i gràcies per participar-hi!!

Aran Díaz ha dit...

Jajajajaj! M'encanta el títol! Jo tampoc vaig poder veure la obra, i em vaig quedar amb ganes!
M'agrada molt la postal. Molt elegant! Sorttt!

Isa ha dit...

Es súper bonito! muchas gracias por participar en el reto Cocoloko! muchísima suerte! un besazo!

by Peonia ha dit...

Una tarjeta muy chula, me encantan los trabajos monocromáticos, los encuentro todo un reto.
Muchas gracias por participar en el reto de Cocoloko, mucha suerte.
Un besito

Cris ha dit...

Te ha quedado tan elegante en blanco y negro! Y me encanta la textura del papel, que le da un toque genial ;-) Muchas gracias por haber participado con nosotras en La Pareja Creativa! Un besito!

Unknown ha dit...

Más vale tarde que nunca que dicen en mi casa...
Tu tarjeta es preciosísima! me encanta así, toda blanquita!! enamoradita me has dejadooo
Mil besos y muchas gracias por participar en los retos de yoyscrap,
Cris